miercuri, 28 martie 2012

Te iubesc


Iubirea este un sentiment care nu este des intalnit.Dar cand il intalnesti este greu de scapat.Este frumos sa stim ca avem langa noi persoane dragi care ne sunt alaturi.Asa sunt si eu am intalnit persoana potrivita.Cu bune si cu rele este perfecta.Ne completam unul pe celalalt.
Noi doi formam un intreg.Care nimeni si nimic nu il poate sparge.El este alaturi de mine,ma tachineaza si ma face mereu sa pun botul si sa ma supar dar o face din dragoste,ma gadila, ma musca, ma dragalaseste.Asa este el este atent cu mine si gingas.Aceasta persoana va avea loc in sufletul meu  o eternitate.Nu o sa dispara amintirile si iubirea pt el niciodata.Toti suntem facuti sa iubim.Altii iubesc si nu sunt iubiti sau iubim pe cine nu trebuie.Trebuie sa avem grija unul de celalalt si sa ne ocrotim.Pt ca toti suntem oameni si toti avem aceleasi drepturi si sentimente.Asa este si el.Il cheama Radu este lumina inimi mele si raza mea de soare.Atingerile lui imi dau fiori,privirea lui ma copleseste,vocea lui ma inmoaie.Calitatile la el sunt infinite.De aceea tin sa-i multumesc ca ma accepta asa cum sunt eu si ca ma intelege si pt ca el chiar ma iubeste si mai intai de toate imi este un prieten bun.Poate cel mai bun din care i-am avut.
Te iubesc puiu si multumesc pentru amintirile placute care mi le-ai oferit<3!!!

Un comentariu: